Kadiks: ,,Nationale-Nederlanden past uitstekend bij onze evenementen. Samen willen wij mensen op een gezonde manier in beweging brengen. Als organisaties versterken wij elkaar. De afgelopen jaren hebben we op een intensieve en prettige manier eensgezind samengewerkt.  We verheugen ons op een inspirerend vervolg.’’

Nationale-Nederlanden, onderdeel van NN Group, is supporter van alle hardlopers. Van de amateur die hard traint voor zijn eerste 5 kilometer tot Eliud Kipchoge van het NN Running Team die als eerste mens ter wereld de marathon onder de 2 uur liep. NN ondersteunt lopers en de hardloopsport op diverse manieren, zowel nationaal als mondiaal.

,,Het deelnemen aan een hardloopwedstrijd is voor veel lopers belangrijk” zegt Remco Barbier, Head of Branding van NN Group ,,Ook de komende jaren willen we met onze sponsoractivaties, zoals de Hardloopsupporter, lopers een extra bijzondere ervaring bieden.”

Barbier: ,,Hardlopen is een sport voor iedereen, voor jong en oud. Om de jeugd te stimuleren meer te bewegen blijft NN ook sponsor van de Kids Runs. Deze wedstrijden van 1 en 2,5 kilometer vinden plaats op de Coolsingel op de zaterdag voor de marathon.’’